HM kläder och gymnasieval

blogg.se funkade inte förut så kunde inte logga in, säkert någon mer som
inte kunde de?

men nu har jag iaf precis ätit middag..

fick hem hm kläderna förut, fick hem:


149:-                             149:-                    99:-                 129:-


fick även hem en korallfärgad kofta men ska byta den till en svart istället..

har även gjort mina gymnasieval nu:

1. Natur på LM
2. Natur på Michael Elias
3. Teknik på Michael Elias
4. Natur på Polhem
5. Natur på Sam
6. Natur på Kunskap

jag har haft sån beslutångest men den börjar ta sig nu.. man kan ju göra
omval i april så det fixar väl sig antar jag.

jag har även bestämt mig för att köpa träningskort på gymnasium så det blir
det, det blir även frölunda torg och köpa skinnjackan:D

ska träna kl 11 imorgon tror jag.. 
sen kl kvart i 7 blir det streetjazz, det är så himla långt emellan när man
bara dansar en gång i veckan så med lite gym oxå ska nog bli bra!

men snart ska jag nog ringa till emilia(L)
det var så himla längesedan som vi träffades!


HON ÄR VACKER!
älskar dig emilia(L)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0