ingen crumping

kom hem från dansen för ett tag sen har duschat och ätit och sånt, nu
ska jag snart lägga mig i min säng och titta på ? jo paradise hotell börjar om
10 min..

dansade jazz och de var KUL:D jag är pepp på de men får se hur de blir skulle
ju oxå dansa crumping men det kom ingen lärare så de blev ingen..
på torsdag blir det streetjazz och modern kanske afro;)

imorgon blir det mina kära små barn med jennifer och ulrika;)
blir café med jennifer inna som bara är mysmysmys! (L)


denna snygga lilla skiten!

fick reda på alla nationella datum idag oxå.. svenskan e redan vecka 6!
kan ju säga att jag inte längtar...





Kommentarer
Postat av: jennifer

oooh min lilla bajskorv (L) vi e mysiga

2010-01-15 @ 21:56:10
URL: http://jenniiferpatriiicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0