kenzas skinnjacka

ganska långtråkig och seg dag i skolan idag, inga speciellt roliga lektioner
eller något annat.
matteprovet gick bra hoppas jag.
just nu har jag precis skrivit in tyska glosorna och spanska glosorna plus
de oregelbundna verben på glosboken så det är klart nu. (:

denna jacka hoppas jag blir min i vår!
jag tycker även att den vita är otroligt snygg men hittade ingen bild på den..
är med om tävlar om den vita skinnjackan så hoppas på de bästa! även fast jag
inte vinner saker ofta;)

KENZA 3
kenzas skinnjacka,
1995:-

känner verkligen att jag gör allt för att våren och sommaren ska komma snabbt.
är inne på alla hemsidor och tittar på vår- och sommarkläder, finns så mycket fint
överallt verkligen. och mycket som jag ska köpa när det börjar bli varmare, nu går
jag bara runt i massa fula kläder typ;)
så på fredag ska jag till stan!
men letar fortfarande efter någon som vill med"/
någon som vill med?

nu ska jag snart sätta mig i soffan med en god chailatte och en rostad sub..

 


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 18:24:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, den är fin den. =)



Allt bra med dig??

2010-01-21 @ 19:45:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Det är ju gott. =)



Det är bra här också, så vad görs då??

2010-01-21 @ 20:09:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: sands4r

heey ka kanske skiter i träningen imon för ja vill te stan med ddej, och en i min klass har den skinnjackan, och de låsnna en sak på deen första dan haha

2010-01-21 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0