knäckebröd med ost

god morgon på er alla morgontrötta människor!

just nu sitter jag här en timme tidigare faktiskt, börjar igentligen kl 9.10
men ska jobba från 8-9;)
jag vet att jag är sjuukt duktig ibland!

nu sitter jag här med min otroliga frukost som består av juice, yoghurt och
knäckebröd med ost!

efter skolan idag blir det småbarnsträning direkt så jag kommer inte hinna
med något inlägg förän ikväll :)


jag och jennifer(L)

nu är det snart dags för mig att gå men alla får ha en underbar dag!

idag har jag på mig:
en svart klänning med volanger från bikbok,
leggings från gina och en kofta från only.


Kommentarer
Postat av: Huyen

god morgon :D va tidigt du börjar på jobbet :-O

berätta gärna om du tkr om leopard mönster i Hot or Not inlägget ;)

2010-01-27 @ 07:57:21
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0