min stora feta grekiska semester & hemma bäst

heej mitt älskade folk,

såg hemma bäst igår hemma hos sandra, bra faktiskt!





igentligen skulle vi se på bio igår men allt var slutsålt... så de blev hemma ist,
vi var inne i stan och fikade innan på espresso house, alltid gott!
gissa vem som var där jo: ----> 
fattar ni?

jag vill gå på AVATAR 3D!
den verkar så sjukt bra..

idag var jag på middag hos farmor med la familia, så trevligt.. god mat och god
efterrätt, då e jag nöjd som sagt men nu har jag tittat på min stora feta grekiska
semester med mamma och bror:)



nu kände jag att detta inlägget blev om film men det är nog bara för att lisa
har varit här dom senaste dagarna och hon hade ungefär sett alla filmer som finns
och jag hade inte sett någon så måste komma ikapp nu..

och nu längtar jag sjukt mycket till NEW MOON kommer ut.

just de vilken harry potter film är det som Robert Pattinson är med i?

imorgon ska jag färga mitt hår, har inte riktigt bestämt mig hur jag ska ha de
men mörkare tror jag de blir med lite ljusare slingor ungefär..
frisören imorgon kl halv 11 och ännu en dag med ingen sovmorgon.
först var lisa här och hon vaknade alltid tidigare än mig och så idag så skulle ju
sandra till friidrott kl halv 12 så fick gå upp halv 11.
ibland är livet piss asså;)

imorn tror jag att jag ska åka till 421 oxå! för jag ska köpa en sak på hm, som
jag bara har hittat där.. den är slut överallt men nu är den säkert slut där oxå..
någon som vill med?

sen så SKA jag träffa frida! det är bestämt och jag bestämmer det NU!
det var sjukt längesen:o

som en present får ni en bild från almas tjejmiddag..


alma, jag och malou(L)
jag saknar dessa människor!
och jag vill ha almas blus/tunika eller vad man ska kalla den, den
är så sjukt snygg!

nu ska jag titta på guds tre flickor, började kolla på de igår hos sandra typ vid 2
och det var ... bra:D
sen ska jag sova i min underbara säng.







Kommentarer
Postat av: ellen

ROSAN!!!!!



hahahahaha guds tre flickor, det är bra janina ;)

2010-01-04 @ 14:26:01
URL: http://ellenmariaa.blogg.se/
Postat av: sandraa

mmm rosaaaan. å ja vill faktiskt se avatar i 3d men de kostar 150, oväärt:O :P

ja har också börjat med guds tre flickor nu!1

2010-01-04 @ 16:07:14
Postat av: alma

saknar dig meeeee! :( (L)

2010-01-04 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0