morgontrött

sitter här hos emilia och har nästan precis stigit upp, satte väckarklocka på 10
men orkade inte gå upp då så somna om och vaknade halv 12.
Fan att de skla vara så svårt att gå upp på morgonen, kommer ju aldrig
orka gå upp på måndag till skolan..

snart ska nog jag åka hem för att jag behöver fixa med lite saker och sen ska
jag förhoppningsvis träna om frida hör av sig eller något:)

ikväll ska jag somna tidigt!


syns inte så tydligt på den här bilden men hon har iaf
läppstift över helka munnen och hakan;)
jag är målaren!

 
våra snygga magar!

B R I E G L E B(L)


jag ska typ åka hem om 45 min då ska jag ta ett varv i mitt rum med min otroligt
underbara och snygga dammsugare!



juste, såg på the reader igår med emilia och den var så sjukt dålig!
någon som har sett den och håller med?

nu ska jag göra iordning mig det sista, hejdå





Kommentarer
Postat av: jennifer

oooh gosh vilka snygga magrutor emilia har :D:Dhahah

2010-01-09 @ 17:46:11
URL: http://jenniiferpatriiicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0