popping, house och michael jackson style

har kommeit hem från dansforum nu för ett tag sen har bara duschat och ätit
varma mackor;) riktigt gott!

popping kan jag säga med en gång inte va min grej, lite för mycket aah vet inte
men poppar;) hahha house var kul men ganska snabbt och så men michael jackson
va kul men dålig tränare:( faan, men imorgon blir det jazz:D jag är så PEPP!!

var där med fatti, alma och lisa. lisa var ett palm freak! johan palms brorsa eller något
va där och herregud va jag skratta, hahha hon typ bara stod och glodde;)

paradise hotel nu!



snygga gabriel från idol har släppt sin första singel, här är den:

http://www.myspace.com/candyartistsweden

kan ju inte säga jätte bra men han e snygg;)


Kommentarer
Postat av: majaaaa (H)

är det bara jag som inte följer paradise hotel??? haha

2010-01-12 @ 14:17:21
URL: http://majsanlajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0