studiedaaag

tjabba!

sitter här hemma lite halvtrött och håller på att göra mig i ordning för
att möta upp louise och sara på torget kl 12..
studiedag idag och kan bara säga att de var verkligen en sak som jag behövde!
stan blir det iaf och ska titta om de finns kvar biljetter till farsan iaf, sen
så får vi se vad de blir. jag får ju mitt barnbidrag imorgon så de blir inget
för mig idag..


Farsan!

igår tog jag de mest lugnt och plugga lite historia och sådär, hade tänkt att lägga
in mina tyska och spanska glosor på glosboken men självklart glömde man
böckerna i skolan..

juste fått extra jobb nu oxå!
på blomstermåla tror jag de hette, ska skicka in ett mail och en bild på mig själv..
lite halv pinsamt vad ska man skicka in för bild lxm?


JAG SAKNAR DE HÄR MÄNNISKORNA!! (L)

igår när jag skulle lägga in ett inlägg stängdes datorn precis av när jag skulle
skriva den sista meningen så jag blev så där lite halvt glad, så de blev inget inlägg
igår;)
känner att mina inlägg blir bara sämre och sämre...






Kommentarer
Postat av: emiilia

saknar dig jsnina :( vi får ses snart!

2010-01-19 @ 15:55:42
URL: http://emiliaesser.blogg.se/
Postat av: emiilia

sv: sisters :D

2010-01-19 @ 16:50:19
URL: http://emiliaesser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0