sushi och thailand

full dag idag så har inte hunnit med något inlägg;)

åkte med mamma till frölunda torg för att titta runt lite vid ett någon gång efter att
jag hade vaknat och gjort iordning mig..
hittade lite allt möjligt men köpte endast ett ringträd från indiska, riktigt bra!

sen köpte jag och mamma sushi men kan bara säga en sak:
det var tyvärr inte riktigt min grej...
vill på något sätt gilla de men det kanske jag gör med tiden eller något.


sushi,

sen efter det gjorde vi lite allt möjligt, handlade m.m.
pappa och kim har varit i mariestad så vi fixa mat till kvällen när dom kom
hem, inte ofta man äter alla tillsammans på en lördag så det var värt!(L)

sen beställde vi flyg till thailand nästa vinter:D

från den 16:e december till 7:e januari, 3 veckor!
i´m sooo haappy!


jag verkligen älskaar thailand!

farmor och morfar ska ju förhoppningsvis med också så det ska bli mys!

imorgon blir det pluugg hela dagen..
sen på kvällen blir det streetjazz för 2:a gången!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt att åka till thailand

2010-01-24 @ 17:05:51
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0