träning

ETT STORT HEJ FRÅN EN GANSKA TRÖTT JANINA!

idag när jag kom hem från emilia så smsa frida så vi stack ner och träna. Jag, frida och elin,
först sprang vi lite och sen gjorde vi core och sen lite styrka på slutet;)
core var ganska jobbigt faktiskt. känner att jag kommer ha träningsvärki magen och ryggen
imorn är en sak som e säkert, men röra på sig måste man!

imorgon blir det kanske bodyattack, vet inte riktigt vad det är men det är säkert kul iaf..
känner att jag nog förhoppningsvis ska köpa gymkort, antingen på gymnasium eller på
träningsvärket beroende på om jag får med mig någon.
någon som vill köpa gymkort med mig?

jag ska bli ganska nyttig av mig nu oxå har jag lovat mig själv! får ju se hur långt jag
lyckas men jag har ju tränat två dagar i rad nu och kanskeimorgon oxå så det ser
ju ganska bra ut;)


tränatränaträna!

har ju som sagt inte tränat på ett j'vla lång tag så nu är det
dags för de!

paradise hotel xl är snart så de ska jag se på.
ha de så bra,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0