vänt om dygnet

tjaaobello!

nu har jag verkligen vänt om dygnet helt, vaknade halv 2 idag av att blev väckt.
skolan börjar om 4 dagar och jag måste vända tillbaka de nu..
fattar ni skolan börjar om 4 dagar det är helt sjukt, jag orkar inte med de
jag vill ha lov längre, denna termin kommer bli sjukt jobbig men nationella och allt.

jag ska höja mig i as många ämnen har jag bestämt mig för!

så ska jag förmodligen bli tränare en dag mer, hmmm..

idag ska jag få gjort lite matte och engelska!
har matteprov typ en vecka efter lr något och jag är helt lost!
engelska är jagbara dålig i så måste bli bättre! har nästan läst 300 sidor på
engelska nu under lovet:D



just nu känner jag mig verkligen som trötter..
jag vill bara sova och imorgon ska jag ställa min väckarklocka så att jag
kommer upp vid 10 ungefär! och sen vid 9 på lördag och söndag;)
tror ni de kommer funka? "tror inte jag"

ska kanske träffa emilia på fredag eller lördag eller något!

sitter fortfarande här i min morgonrock och pyamas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0