ängelholm hela helgen

kom hem för några timmar sen och dessa timmar har jag endast spenderat med plugg, kanske har idrottsprov imorgon, har inte fattar det än om vi har de än eller inte så det gäller att vara föreredd.
vart kul i helgen att träffa alla igen på riktigt lixom så det är absolut inget jag ångrat:D måste verkligen börja träffa ALLA igen på riktigt! nästa helg blir de solvik med alla igen så de ska bli bra!

tog som vanligt inga bilder så de ända jag kan komma med e emilys bilder som hon la ut på facebook för en stund sen,

här kommer lite bilder:


jennifer och josse

malou, lovisa och maja


mina små älsklingar josse och emilia!

det var de..

nu ska jag plugga vidare och sedan titta på the perfekt man som börjar om en halv timma!
hoppas alla har haft en bra helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0