hemma nu

kom hem förut idag..
vi har haft de sjukt sköönt, badat, fått massage, bara tagit de lugnt och ätit god mat de är verkligen något för mig asså!
köpte även ett bareMinerals kit,



jag väntar på att emilia ska ringa så sitter här och gör inte så mycket.
imorgon ska vi spela fotboll hela dagen med skolan och de ska inte direkt bli jättekul eftersom jag verkligen suger på de!



kände att jag skulle lägga upp en bild på jennifer och jag men den blev så liten så man ser ju den knappt men här är den iaf;) hahha

hoppas att ni eller kanske snarare du, vet inte ens om de är någon som läser min blogg nu efter att jag har haft ett sånt långt uppehåll, men känner att jag börjar komma igång nu igen.



Kommentarer
Postat av: jennifer

janina du är bäst <3

2010-05-10 @ 22:41:10
URL: http://dise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0