hot

dagen började med skola då vi fick reda på att samhällsprovet tills imorgon blev framflyttat i 2 veckor, jag har inte kännt den glädjen på länge kan jag säga!
gick även och ändra mina val till gymnasiet som blev:
1. Mikael Elias - natur
2. Kunskap - natur
3. LM - natur

där satt den och jag ska försöka att inte ändra mig;)

efter skolan kom josse till mig..


a la beautiful girl

efter de stack jag till träningen och träna hotyoga, jag kan säga att jag har aldrig i hela mitt liv svettats så mycket, mina ben bara skakade och det brändes fan i dom sen kändes de som om hela jag skulle smälta eller något så mycket som rann asså haha. något alla borde pröva!


outfit nr 1 till idrotten i morse, och träningsbyxor till de.




outfit nr 2, enkel bara ett par jeans och en grå tröja.

_____________________________________________________________________

some love lasts a lifetime,
true love lasts forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0