i´m in heaven!

dagen med fotboll var bara ett ord: KALL!
jag trodde jag skulle frysa ihjäl, men den var slut vid ett så då fick vi sluta.
snart ska jag förhoppningsvis in till stan och träffa anton med sandra:) de var sjukt längesen!
har inte träffat honom sen i somras så de ska bli kul!

mamma sa även precis att min väska som jag har väntat på i nästan 4 veckor nu har komit och att jag kan hämta ut den så de ska jag göra innan jag sticker in till stan vid 6.



här är den, hur snygg som helst!
bara de att jag beställde den för typ 4 veckor sen och självklart ska kenza få den innan mig, helt gratis och allt;) hahha aja den är snygg och jag har den snart i min hand!



blus från bikbok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0