stan med jennifer

idag var vi med klassen och dansade på sinclair, hiphop och vals.. var väl helt okej tycker jag var ju bara där i 2 timmar och sen slutade vi. Då gick jag och maria till frölunda torg och köpte silver spray, hittade även två bikinisar på hm som jag ångrade att jag inte köpte!

åkte även och hämtade ut mina nya tapeter så snart kan jag äntligen flytta ner i källaren helt sjääälv!,
imorgon ska jag börja packa ner alla mina saker i mitt rum i kartonger så jag få ner allt och hoppas verkligen på att jag kan flytta ner nästa vecka:D



stack även in till stan med jennifer för att träffa anton och emma igen för att dom skulle åka hem till ängelholm i dag igen så kommer inte se dom mer"/
fan vad jag längtar tbx till sommaren nu när man har träffat dom och allt!


Kommentarer
Postat av: jennifer

hahah vilken fule fan han va asså!!!

2010-05-11 @ 20:38:51
URL: http://dise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0