tjena tjena mittbena!

Nä nu får jag f*an ta tag i mitt bloggande?
Det är skönt att bara sitta ner och skriva av dig men varför ger jag mig aldrig den tiden? det är ju nästan sjukt. Men nu kommer iallafall ett inlägg kände att jag behövde en paus just nu från allt FYSIK pluggande eftersom det är NO nationella imorgon. Känner mig ganska nervös om jag får säga så..

En fråga som jag inte förstår, jag bara kämpar och kämpar med det ger ändå inga speciellt bra resultat? vad gör jag för fel?

Men till helgen blir det spa och då ska jag bara slappna av.

och nästa vecka blir det temavecka med inga läxor! bara lite till veckan efter..
efter den här veckan som är en h*lvetes vecka så är jag GLAD!
då blir de träffa anton och emma som jag inte har träffats sen i somras JAG HAR SAKNAT DOM!
och sex and the city som kommer till mig på posten imorgon;)




en ny frisyr i mitt hår har även anlänt har ingenaning om det är fint eller inte men okej tycker jag iallafall att det är sen har jag äntligen hittat min hårfärg som jag vill färga det oxå till!



ÅÅÅH mittbena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0